Főoldal

Gallicoop Pulykafeldolgozó Zrt.

Szerencsejáték Zrt.

Látogatók 2010.12.05.óta
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterMa64

Jelenlegi olvasónk: 7
Mai nap: 2018. júl. 18.

postheadericon 2015.07.28. Esztergom

Aludhatunk 9-ig. Reggeli, majd aki akar, mehet strandra, kóricálni vagy aludni. Mi sétálni mentünk. Kinga énekel a zenészfiúkkal, ezalatt mi elmegyünk vásárolgatni. Bekeveredünk, és nehezen válunk meg az üzletektől. Majd beülünk egy cukrászdába, ahol mennyei sütik vannak. Jó egy kicsit megpihenni. Egy órára visszamegyünk a kollégiumba. Fél kettőre kész kell lenni, székelyruhába. Kiderül, hogy este tízkor minden Tesco bezár, úgy hogy a Hévíz éttermi ebéd után van egy óránk vásárolni a Coopban meg a környékén. Nem túl nagy a választék, de mindenki bevásárol.

Három órakor kimegyünk a Bazilikába. Eléggé magasan van, mászni kell egy darabig. Odakint már vár a Hazajáró műsor stábja. A Bazilika előtt hatalmas közös kép, éneklés. Az eddig reneszánsz dalokat furulyázó udvari bohócnak öltözött ember rázendít az Ó én édes Jóistenemre, - mi is. Majd bemegyünk a székesegyházba. Hatalmas a kupola - 100 m magas és 17 méter magas az oszlop, ami tartja. Ámulatba ejtően szép! Jó az akusztikája, jól visszhangzik. Kinga is énekel. Gyönyörű. Majd lemegyünk az altemplomba, ahol Mindszenty József hamvai is vannak. Imát mondunk, énekelünk. Ezután visszasétálunk a kollégiumba, 6-tól van a koncert. Még van egy óra addig. Szedelőzködünk, majd fél 6-tól bemelegítő és már kezdődik a koncert.

A polgármesternő meg egy ferences rendi szerzetes köszönt minket. Aranyosak. A koncert elég jó. Mindenki nagyon fáradt már, de odateszi magát. (B. A.) Sokan sírtak, mint mindig. De én is sírtam, pedig nem szoktam. Meghatódtam a Himnuszon.

Koncert után összepakoltunk, vacsiztunk. (L. S.) Énekelünk, megköszönünk mindent, majd elbúcsúzunk. Jó volt itt lenni, de menjünk haza már! Hajnali 4-kor átlépjük a határt és pár pihenővel fél 11-re már itthon vagyunk. Vártak már.

Kicsit fájó szívvel, de elválunk a többiektől, a társaságtól. A 11 nap alatt eléggé összeszoktunk. Furcsa lesz nélkülük, megszoktam már. Hiányozni fog a turné. (B. A.)

KÉPTÁR

VIDEÓ (éneklés a bazilikában)

VIDEÓ (hangverseny a ferences Szt. Anna templomban)

MTV 1 Kárpát expressz, 2015.08.01-i adás

Éneklés az esztergomi bazilikában: Boldogasszony anyánk, Ne aggodalmaskodjál (videó: Berlinger Gábor)

Hangverseny az esztergomi Szent Anna ferences templomban (videó: Berlinger Gábor)