Főoldal

Gallicoop Pulykafeldolgozó Zrt.

Szerencsejáték Zrt.

Látogatók 2010.12.05.óta
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterMa450

Jelenlegi olvasónk: 8
Mai nap: 2018. jan. 19.

postheadericon 2015.07.25. Dornbirn

Reggel, amikor Rékával megébredtünk, akkor még egy kicsit korán volt. Negyed hétkor keltünk, hogy tudjunk tusolni. A többieknek tíz órakor volt az ébresztés... A reggeli fantasztikus volt a nutella miatt is, meg a finom házi tea, házi lekvár párosításával. Ezután filipólót vettünk fel... Berta néni elvezetett bennünket az Inatura parkba... rengeteg emberrel találtam szembe magam köztük négerekkel, kínaiakkal és iszlámokkal... Előbb egy szertartás szerűségen vettünk részt. Nagyon fura volt, kongattak valami aranyozott cintányérokat és edényeket. Kicsit a szellemidézéshez hasonlított, még dörmögtek és mormoltak is valamit...

Szerintem megható volt, hogy ennyi ember együtt énekelte "Happines and freedom" -ot. Vicces volt ahogy egy kínai bácsi végig komolyan állt és figyel, aztán a kezébe került egy gitár és teljesen megváltozott. A lánggyújtás után következett kedvenc koncertünk: filipólós szabadtéren... A közönség el volt ragadtatva a német énekeinktől! Utána ebédet kaptunk, számomra egész különleges ebéd volt... Valamilyen zöldséges cucc volt, ezt is megkóstoltam, annyira nem nyerte el egyikünk tetszését sem.

Az utánunk fellépők elég különösek voltak. Főleg egy szőke lány, aki úgy nézett ki, mintha épp ördögöt űzne, ugrált, ordibált, a sálját tekergett a feje körül. Mindegyikünknek annyira kellett nevetnie, hogy azt sem tudtuk hová bújjunk el... Ott volt egy csomó játék: tálpörgetés, hullahopp, zsákba ugrás és a többi, és a többi. Én megtanultam tálat pörgetni... A kaja mivel kissé ehetetlen volt, a mi szakácsunk levest főzött az éhesebbeknek. Vacsora előtt még közös városlátogatásra indultunk, a központban énekeltünk és fagyiztunk... Gabikáék egy óra alatt annyi pénzt kaptak, hogy sokat... Utána lassan visszaindultunk. Mindenki pakolászni kezdett.

A vacsora javában készült, az éhesek csirkepaprikással megrakták a hasukat... Kitakarítottuk az osztály, kimentünk a pályára játszani, aztán szóltak a kísérők, hogy indulunk Keletre... Egész éjjel utaztunk és én végigaludtam az éjszakát.

(Részletek L.N., M.B., F.S., G.N., T.C., S.O., Sz.B. naplóiból)