Főoldal

Gallicoop Pulykafeldolgozó Zrt.

Szerencsejáték Zrt.

Látogatók 2010.12.05.óta
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterMa45

Mai nap: 2018. júl. 19.

postheadericon Szekszárd, Pécs

Nyári turné 2012

Szerdan a Fili Tolna megyei koncertkorutjanak utolso allomasahoz erkezett, Szekszard volt a vendeglato. A nemregiben atadott elmenyfurdot vehettek a filisek birtokba, itt delutan (vizi)polos koncertet is adtak, majd este egy nagy sikeru hangverseny kovetkezett a teljesen megtelt belvarosi templomban. A koncert utan meg sebtiben Pecsre utazott a Filharmonia es foglalta el szallasat. Csutortok este Pecsett a Nagy Lajos Gimnazium disztermeben volt a hangversenyt. Az izgalmas ket naprol Ozsvath Barbara es Molnar Monika naplojegyzeteit olvashatjak.

2012. julius 18.

Reggel 9-kor ebresztett Eszter telefonja. Vele aludtam, Laci bacsinal es Margit neninel, Gyonkon, a Rakoczi uton. Reggelire felvagottat es egy csomo hazi keszitesu etelt ettunk. Megismerkedtunk Roxy kutyaval, majd bepakoltunk a kocsiba. Szep bucsut vettunk a csaladtol. Kaptunk toluk egy-egy flakon uditot. A buszra varni kellett, mert elvittek hegeszteni. Szekszard fele nyelvtoro talalos-kerdes verseny volt. Nekem ez tetszett a legjobban: "Egy picike pocakos pocok pocakon pockolt egy masik picike pocakos pockot, mire a pocakon pockolt picike pocok pocakon pockolte az ot pocakon pockolo picike pockot". Ezt pedig a Tanar mondta: "Osz volt szinte, mikor egy oszinte osz inte, hogy legyek oszinte, mert o szinte oszinte".

Odaertunk a strandra. Volt ott csuszda es minden. Versenyeztunk a vizben es a csuszdakon is. A csuszdak szuperek voltak! Azt hiszem, a lilan mentem eloszor. A vegen ugy megijedtem, ejj! Elfelejtettem levegot venni, sajnos. A citromsargan csak uszogumival lehetett lecsuszni. Ezert 2-3 percet is kellett varni, amig sorra kerultunk. A tobbinel nem volt sor. Milanoit ettunk a strandon.

Felkoszontottuk Daniel Szidit, aki eppen ma lett nagykoru es mar 8 eve a Fili tagja!

Furdes utan volt egy filipolos koncert 4 orakor. Csaba bacsi dinnyet hozott, a nenik sutit. A szekszardi elmenyfurdo nagyon jo volt. Itt oltoztunk szekelyruhaba. Aztan a templomban nagy koncertunk volt. A koncerten mosolyversenyt rendeztunk, holnap osztjak a dijakat. Sok sikert arattunk. Ezutan indultunk a pecsi szallasra. A fiuk a Nagy Lajos Gimnaziumban voltak, a lanyok egy masik kollegiumba kerultek. A szallas jo, csak meleg van. Jo ejt!

2012. julius 19.

Reggel 9-ig egy jot aludtunk. Aztan lefuttunk reggelizni. Nagyon izlett a kalacs, amit kaptunk. Kakaos kalacs volt tejjel. Reggeli utan kihirdettek a mosolyverseny nyerteseit. I. Vidam Livia. II. Hatos Cecilia. III. Kedves Kriszta. En voltam a kozonsegdijazott, ezert kaptam egy meghivast fagyizasra Gabor bacsitol.

Kaptunk fizetest! Minden filis 500 forintot vehetett at, mert jok voltak a koncertek. Elmentunk varost nezni. Megneztuk a dzsamit, es a lakatos kerteket is. Kulonlegeseknel elenekeltunk egy-egy jellegzetes eneket: Dzsami: "Tuna-neri", Lakatok: "Szerelem, szerelem", Kodaly Zoltan szobra: "A jo lovas katonanak" A legjobb volt a foteri szokokutban tapicskolni, a viz hol lement, hol feljott. Ebed utan kotelezo alvas volt. De mi nem aludtunk, hanem naplot irtunk es ettunk.

Fel otig lehetett pihenni, aztan szekelyruha es koncert. A hangverseny egy kis diszteremben volt, szokatlan a nagy templomok utan. En szerencsere nem lettem rosszul, de nagyon melegem volt. A kovacs polka alatt leulhettunk es kaptunk vizet. At se oltoztunk, futtunk vacsorazni.

A kimenon kodultunk. Kiultunk a torok templom ele harman, enekeltunk torokul, spanyolul, de senkit sem erdekelt. Aztan elkezdtunk magyarul enekelni, amikor lattuk, hogy hazaspar jon, akkor a Szerelem-szerelmet enekeltuk, masnak mast (borozo bacsiknak: Jo bort iszok-e) Indulaskor pedig a Haza is kene mar mennit es a Szegenylegenyt is elenekeltuk. Ezerketszaz forintot gyujtottunk. Petoek, Sziluek is muzsikaltak. Meg egy kicsit pancsoltunk, es csurom vizesen hazaballagtunk.

Ozsvath Barbara es Molnar Monika, kapolnasfalvi korustagok naplo jegyzeteibol.

Keptarak: Szekszard Pecs

Szekszard - Fol, fol vitezek

Tovabbi videok a szekszardi es pecsi koncertekrol